4 urodziny bloga i 200 post!

Hej, hej kochani~!

Hah, jestem najgorszą blogerką chodzącą po tej stronie Bloggera - prawie, że zapomniałam o urodzinach własnego bloga! Przez to zdalne nauczanie i chyba już sesję (nikt nie powiedział czy ona już jest, ale czuć, że jest) zapomniałam o tej dacie. Do tego jeszcze przez przypadek będzie to 200 post!
Upsi! 
Jestem totalnie nieprzygotowana!

500+ Cake Pictures | Download Free Images on Unsplash

.~* *~.

Tak to się zaczęło...
Dnia 29 maja 2016 roku założyłam tego bloga. I jak co roku nie mogę uwierzyć, że jeszcze się trzyma. 4 lata to przecież sporo! Myślałam, że będzie to tylko odskocznia, kolejne głupie, nic nie znaczące hobby, które porzucę po chwili, bo mi się po prostu znudzi i nie będę chciała tego kontynuować. A tu takie pozytywne zaskoczenie! "Zamknięta" stoi tu już 4 lata! I może da radę postać jeszcze trochę dłużej!
A działo się tu już sporo. Pierwsze współprace z autorami czy wydawnictwami, akcje książkowe, nieudane konkursy, nowe znajomości. Niby tylko głupi blog, a wniósł w moje życie wiele dobrego!

Podziękowania
Chciałabym Wam serdecznie podziękować, bo to właśnie Wy pomagacie mi budować "Zamkniętą". To, że ona jeszcze stoi to w większości Wasza zasługa! Wszystkie te obserwacje (armia ponad 100 osób to dużo!), ciepłe komentarze i wiadomości. 
Dziękuję Wam, że jesteście! 
I że chce Wam się to w ogóle czytać! :P
Bo głupio pisać tak do ściany, prawda?

Konkurs?
Tak jak wspomniałam - jestem kompletnie na to nieprzygotowana! Rok temu próbowałam zrobić z okazji urodzin konkurs, ale nie bardzo wypalił, bo było za mało zgłoszeń i chętnych. Nie wiem czy próbować znowu, bo boję się, że efekt będzie taki sam. Chciałabym, ale nie mam pewności, że będą chętni. Spróbuję coś wymyślić, ale może pod koniec tygodnia, bo aktualnie tonę w kolokwiach i projektach. ;')
Bylibyście zainteresowani jakimś konkursem czy rozdaniem?

I co dalej?
Myślałam nad usprawnieniem trochę nawigacji na blogu, co po części już troszkę zrobiłam. Jeśli znajdę trochę czasu to spróbowałabym zmienić nieco szatę graficzną. Wiem, banner jakiś czas temu zmieniałam, ale można by co odświeżyć. Tak samo tło bloga, które jest z nim od początków istnienia. Myślałam o zmianie szablonu na jakiś bardziej, hmmm, nowoczesny, bo trochę wieje tu starszyzną.

Z rzeczy mniej technicznych chciałabym oczywiście więcej publikować, o ile czas mi na to pozwoli. Rok akademicki chyli się ku końcowi, a że sytuacja z koronką mocno mnie przeraża to nieprędko wybyję gdzieś dalej. Więc może wtedy zbiorę się w sobie i zacznę więcej pisać.

Oczywiście jestem też otwarta na Wasze pomysły! Może wy wiecie jak lepiej rozwinąć "Zamkniętą"?
Piszcie śmiało w komentarzach, na fanpagu bloga (Klik!) czy w wiadomościach na Instagramie (@zamknieta_z_pozytywce). Chętnie poczytam, co sądzicie o blogu i jego dalszym rozwoju. :)

Podsumowanie
Więc dzisiaj tak trochę krótko i pogadankowo. :)
Jak przeżyję najbliższe 3 kolosy i zdanie 2 projektów to powinna się pojawić jakaś nowa recenzja. A jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moim planem (nigdy tak nie jest ;-;) to może nawet i 3! :D

Jeszcze raz dziękuję wam bardzo za obserwacje, za zaglądanie na tego bloga i za Wasze wszystkie komentarze - tyle ciepłych słów! Bez was nie byłoby tego bloga. Jesteście wspaniali, kochani. <3
Wirtualne ciastko dla wszystkich!


.~* *~.

2 komentarze :

  1. Gratuluję! Trzymam kciuki za wszelkie zaliczenia, projekty i egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A za sesjowe sprawy nie dziękuję, by nie zapeszyć. :P

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka