Wyniki konkursu!

Hej, hej kochani~!


.~* *~.


"It’s one small step for a man, but one giant leap for mankind".


.~* *~.

Takie hasło przyświecało konkursowi, który ogłosiłam ponad 2 miesiące temu. Niby małe rzeczy, które okazały się wielkie dla nas z innej perspektywy. Każdy z nas znajdzie choć jedno takie wydarzenie, decyzję czy pomysł, który tak zmienił nasze życie.
Więc zadanie było oczywiste:

"Jaki był twój 
mały krok, który potem okazał się wielki? Opowiedz nam tę historię!"
Każdy by coś wymyślił, prawda?
Cóż...

Wiem, że jednym z postanowień konkursu było: "Do konkursu musi zgłosić się minimum 5 osób by organizatorka wybrała zwycięzcę.". Ale w końcu jestem organizatorką i mam prawo zmieniać swój własny regulamin, co nie?


Więc postanowiłam nagrodzić te 3 osoby, które zechciały wziąć udział w moim konkursie. Bo w końcu poświęciły trochę swojego cennego czasu by coś od siebie napisać, prawda?
Dlatego też przygotowałam niewielkie upominki z zakładkami ode mnie. I kilkoma innymi fantami. :)

.~* *~.

Dlatego też mamy 3 zwycięzców: 
Klaudię, Weronikę i Samantę!
Gratulacje!
Sprawdźcie swoje skrzynki mailowe, powinna tam czekać wiadomość ode mnie. :)

.~* *~.

Jeszcze raz dziękuję za wzięcie udziału i zapraszam do brania udziału w przyszłych konkursach!

.~* *~.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka