Tytuł bloga i akwarelowe plamy.

Witajcie kochani!

Wracając dzisiaj autobusem do domu ze szkoły (około 40-50 minut jazdy) myślałam sobie co mogę zrobić by mój blog był ładny i taki "mój mój". Stwierdziłam więc, że czegoś mu brakuje. Czegoś typowo ode mnie i oddającego mnie.
Blog nosi nazwę "Zamknięta w pozytywce".
Dlaczego?
Sama do końca nie wiem.
Wymyśliłam tę nazwę dokładnie 23 marca tego roku. Patrząc na datę w kalendarzu było to klasowe "Jajeczko" przed przerwą wielkanocną. Musiało być zatem baaaardzo "ciekawie" skoro coś takiego przyszło mi do głowy. Czemu wymyśliłam akurat taki zlepek słów? Tego nawet ja nie wiem, ale spodobało mi się, więc zapisałam sobie to w kalendarzu. I jakiś czas temu ponownie do akurat tego kalendarza zajrzałam. Ostatnio Izz z bloga "Heavy books" zaczęła mnie namawiać do założenia własnej stronki recenzenckiej.
Dlaczego?
Bo pisałam jej krótkie recenzje jej tekstów, z wadami i zaletami, mocnymi i słabymi stronami. Na tyle jej się to podobało, że stwierdziła, że powinnam coś z tym zrobić. Więc podziękujcie Izz, dzięki niej tu jestem. :)
Słowa "Zamknięta w pozytywce" kojarz,ą mi się z malutką porcelanową baletnicą kręcącą się w rytm wygrywanej przez pozytywkę cichutkiej melodii. I to było to. Ten mały impuls pchający do działania.
Po odrobieniu codziennych zadanek matmy (hehe, mat-fiz) złapałam za mój szkicownik (który Wam może niedługo przedstawię ;)) i zaczęłam tworzyć coś czego efekt możecie znaleźć na zdjęciu jak i przy tytule bloga. Zrobiłam taką wstępną grafikę właśnie z tą baletnicą i nazwą. Może nie wygląda to jakoś przepięknie, ale mi jak na razie w zupełności wystarczy. ;)
Kiedyś pewnie to zmienię, ale od czegoś trzeba zacząć, prawda?

Co do rysunku:
  • Kartka A5 ze szkicownika
  • Akwarele Astra
  • Czarny długopis Uni Laknock fine
  • Biały pisak Sakura Gelly Roll

Więc na dziś takie krótkie przemyślenia z obrazkiem. :)

8 komentarzy :

  1. Tytuł bloga bardzo fajny :) I rysunek też piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie podsunęłaś mi pewien pomysł :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli post z przeszlosci do mnie mówi, czy to oznacza, że podróżuję w czasie?

      Usuń
    2. Pomysł? CZO? GDZIEJAKALEOSOCHOSI?

      Usuń
    3. CZEKAJ.
      POST DO CIEBIE MÓWI?!

      Usuń
    4. Nie musisz wiedzieć :>
      Nie bój się, nic nie brałam. :)

      Usuń
    5. JAG TO? D:
      A herbatka to co? :V

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka