W końcu wakacje!, czyli małe podsumowanie miesiąca. #13

Witajcie kochani~!

To już trzynasty miesiąc istnienia tego bloga, wow. Już ponad 390(!) dni piszę dla Was. Pierwszy miesiąc po osiągnięciu roczku. <3

Blog w cyfrach:

*Trzynasty miesiąc przyniósł mi prawie 4500 wyświetleń bloga. Ładna liczba, podoba mi się ten wzrost oglądalności. <3
I patrzcie, przebiliście kolejny magiczny próg - 20.000 wyświetleń! 
Dziękuję!


*Do mojej małej armii wspaniałych obserwatorów dołączyło w tym miesiącu 9 kochanych mordeczek, które bardzo miło mi przywitać i przez które łącznie mamy tu 74 obserwatorów. Dziękuję wam kochani za przyłączenie się do brygady powoli podbijającej Internety Mniejsze, jest nas coraz więcej, moja mała armio! :)


                   
*W tym miesiącu przybył tu tylko jeden nowy post, do tego czysto informacyjny, a dwa jeśli by liczyć też ten. Daje to łączny wynik 82 postów (licząc ten będzie ich 83). 




*Jeszcze raz dziękuję wam bardzo za obserwacje, za zaglądanie na tego bloga i za wasze wszystkie komentarze - tyle ciepłych słów! Bez was nie byłoby tego bloga. Jesteście wspaniali, kochani. <3

***

Dzisiaj będzie wyjątkowo krótko, zwięzle i na temat. :)
Rozpisywać się tu bardzo nie chcę, bo na dniach wleci większa pogadanka (oby jutro), która swoją drogą miała się pojawić przed tym podsumowaniem. Ale cóż, nie wyszło, jak zwykle zresztą. :P
Przyszły post raczej wszystko wyjaśni, ale mówiąc krótko - większość czasu ostatnio pochłonęło mi #czytamcopolskie, o którym wspominałam w poprzednim poście oraz ogarnianie życia, czyli uświadomienie sobie, że są już (w końcu!) wakacje. :P
Teraz, gdy czasu wolnego jest ho ho i jeszcze trochę postaram się nadrobić jak najwięcej zaległości. Pierwszy miesiąc wakacji mam dosyć luzny, drugi będzie aktywniejszy, bo wyjeżdżam. Czyli pewnie więcej czytania niż możliwości do pisania. Nie mogę się znowu zakopać w zaległościach! A więc, trzeba się sprężyć i coś napisać. :P
Przed drugim etapem #ccp postaram się wrzucić jeszcze przynajmniej dwie recenzje, raczej autorów zagranicznych. Chcę zostawić polskich na właściwą część naszej akcji. A będzie nawet o czym pisać. :P
Więc już bez przedłużenia. Do zobaczenia, mam nadzieję, jutro!
Tradycyjne już ciastko dla wytrwałych. :)


12 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^
      Oby tak dalej i jeszcze lepiej! :D

      Usuń
  2. Super statystyki :D Życzę Ci owocnych wakacji!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^
      Ty też baw się dobrze. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cholera. Zczaiła się. Szjet.

      Usuń
    2. Ty lepiej pisz :v
      *napisała ta co nic nie robi*

      Usuń
    3. A co ja robię? V:
      *LEŃ*

      Usuń
  4. Swietne statystyki.
    Udanych wakacji a po powrocie kolejnych sukcesow !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo i również życzę udanych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne gratulacje :D również chciałabym pochwalić się takimi wynikami na blogu :D życzę dalszych tak wspaniałych sukcesów pozdrawiam i zapraszam do mnie 😊
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo~! ^^
      To pracuj dużo, a to w końcu zaowocuje. :3

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka