Fotorelacja z przerwy świątecznej


Witajcie kochani~! ^^

Dzisiaj mam dla was serię zdjęć robionych podczas przerwy świątecznej. :)
Nie martwcie się, recenzje niedługo wrócą, tylko trochę ogarnę życie (jak można robić kartkówkę z matmy pierwszego dnia po powrocie ze świąt?!). Już niedługo koniec semestru, a co za tym idzie - ferie. :)
Więc szykujcie się, bo będzie co czytać!
A teraz zostawiam Was z "albumem" zimowych zdjęć (które poukładały się w kolejności "od tyłu", dzięki no).

Na początku pozdrowienia dla Izz - bądz głodna! :P

4 komentarze :

  1. Czy tam był tost? Czy ja widziałam tosta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ten tost jest tam specjalnie by kusić wszystkich. >:D

      Usuń
  2. Hahaha!
    Jestem najedzona, po obiedzie! Zawiodłaś! Hahahaha!

    OdpowiedzUsuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka