10.000 wyświetleń (!), czyli małe podsumowanie miesiąca. #8

Witajcie kochani~! :D

To już ósmy miesiąc istnienia tego bloga! Już ponad 240 dni piszę dla was moje recenzje i pogadanki. To niesamowite, że już tak długo go prowadzę i że wy kochani tak długo go czytacie.
Wow!
Dziękuję, że jesteście ze mną~! <3

Podsumowanie:

*Ósmy miesiąc przyniósł mi prawie 1000 wyświetleń bloga. Nawet nie jest zle, choć bywało lepiej. ;)

*Do mojej małej armii kochanych obserwatorów dołączyło w tym miesiącu 12 mordeczek, które miło mi przywitać i przez które łącznie mamy tu 55 obserwatorów. Dziękuję wam kochani za przyłączenie się do brygady powoli podbijającej Internety Mniejsze! :) 
Jest nas coraz więcej!                                            

(Screen z ok. 10:30 dnia 28.01.17)


*W tym miesiącu przybyły tu tylko 4 nowe posty, 5 jeśli by liczyć też ten. Daje to łączny wynik 68 postów (licząc ten będzie ich 69). 

*Jeszcze raz dziękuję wam bardzo za obserwacje, za zaglądanie na tego bloga i za wasze wszystkie komentarze - tyle ciepłych słów! Bez was nie byłoby tego bloga. Jesteście wspaniali, kochani. <3

*Napisałam w tym czasie tylko 2 recenzje:
- 2 książkowe



Odnośniki do recenzji:





Zrobiłam też ciekawy TAG, do którego zapraszam ;)

Intimidating TBR Book Tag

~*  *~

Dzisiaj będzie raczej krótko, mam jeszcze trochę na głowie. Komuś jeszcze dzisiaj kończą się ferie? Jeśli tak to łączę się z wami w bólu. Człowiek rozleniwia się przez taką ilość czasu wolnego, lecz miłym uczuciem jest świadomość, że rano nie obudzi cię budzik. I że nie musisz teoretycznie nic, bo masz wolne. Ale wszystko co dobre kiedyś się kończy, a i tak jest niestety z feriami. Więc żegnam je ze smutkiem i wyczekuję kolejnego dłuższego okresu wolnego w którym również będę mogła produktywnie uskuteczniać robienie niczego. :P
Wracając tak jeszcze do tematu bloga i spraw około blogowych. Chciałam wam bardzo serdecznie podziękować. 23 stycznia, gdzieś koło godziny 14 wpadło 10.000 wyświetleń. Wow! To taka duża liczba, aż z czterema zerami. :)
Dziękuję bardzo za tak chętne odwiedzanie mojego bloga. <3
Nie spodziewałam się, że taka liczba w ogóle tu się pojawi, jestem przeszczęśliwa! To kolejny kamień milowy tego bloga, powoli dążę do wyznaczonych sobie celów. A to wszystko dzięki wam, dziękuję!

Skoro już się pocieszyłam to może czas na książki. Nadal próbuję czytać Wędrowycza, ale jak skończę tę część ("Wezmisz czarno kure") to robię małą przerwę. Za namową znajomej i przymierzaniu się już nie wiem który raz biorę się za Ćwieka. Człowieka kocham, książek jeszcze nie znam. Więc "Kłamca" idzie na pierwszy ogień, bo kocham postać Lokiego pod każdą możliwą postacią. ;)
Czytał ktoś może? Polecacie kochani?
Bo mnie ciekawi wasze zdanie. :)
Z lektur szykuje mi się "Mendel Gdański" i "Zbrodnia i kara", które na pewno się tu pojawią, lecz pewnie dość pózno. Wiecie jak się z lekturami nie lubię. ;')
Mam właśnie zaległą recenzję "Lalki" i jednego Wędrowycza. Tego drugiego postaram się na dniach skończyć, na następny weekend na pewno już się pojawi. 
Więc się nie martwcie! 
Dam jakoś radę! 
Muszę! :D

Na koniec, jak zwykle, na wytrwałych czeka ciastko. :P
Do następnego postu!

12 komentarzy :

  1. Połowę wyświetleń nabiłam ja. Nie musisz dziękować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkich wyników :D Jakuba Ćwieka niestety nic nie czytałam, ale raczej zacznę od "Chłopców". Natomiast "Zbrodnie i karę" polecam przeogromnie!
    Powodzenia w lutym!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^
      Właśnie też jeszcze Cwieka nie czytałam, ale stwierdziłam, ze zacznę od "Klamcy", którego serdecznie polecala mi znajoma.
      Serio? Może w końcu jakaś lektura, którą mi się z tych licealnych spodoba. ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Napisałabym coś sensownego, ale... 69 post huehuehue ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIEDZIAŁAM, ŻE TO ZOBACZYSZ XDDDDDDDDDDDD <3

      Usuń
    2. No czego innego się można spodziewać po takim raku i jajniku jak ja? :v

      Usuń
    3. Gejo.
      Brakuje jeszcze gejo w tych wypowiedziach.
      I szipowania jedynego.
      Tak. XD

      Usuń
  4. Gratuluję takich wyników i oby były jeszcze lepsze ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo~! ^^
      Mam nadzieję, że będą jeszcze lepsze. :D

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka