Gdzie jest ten wolny czas, czyli małe podsumowanie miesiąca. #7

Witajcie kochani~! :D

To już siódmy miesiąc istnienia tego bloga! Już ponad 210 dni piszę dla was moje recenzje i pogadanki. To niesamowite, że już tak długo go prowadzę i że wy kochani tak długo go czytacie.
Wow!
Dziękuję, że jesteście ze mną~! <3

Podsumowanie:

*Siódmy miesiąc przyniósł mi coś koło 750 wyświetleń bloga. Maaaaało, w porównaniu z poprzednimi miesiącami. Ale to akurat moja wina, niestety niewiele się ostatnio udzielałam w blogsferze i zaniedbałam Was misiaki. :/

*Do mojej małej armii wiernych obserwatorów dołączyła w tym miesiącu 1 duszyczka, przez co łącznie mamy tu 43 obserwatorów. Dziękuję tej jednej kochanej mordeczce za przyłączenie się do brygady powoli podbijającej Internety Mniejsze! :)

*W tym miesiącu przybyły tu tylko 3 nowe posty, 4 jeśli by liczyć też ten. Daje to łączny wynik 63 postów (licząc ten będzie ich 64). 

*Jeszcze raz dziękuję wam bardzo za obserwacje, za zaglądanie na tego bloga i za wasze wszystkie komentarze - tyle ciepłych słów! Bez was nie byłoby tego bloga. Jesteście wspaniali, kochani. <3

*Napisałam w tym czasie tylko 1 recenzję:
- 1 książkową
Ubogo, co?


Odnośniki do recenzji:



~*  *~

Gdy oficjalną i wyliczeniową część mamy już za sobą to mogę przejść do tej milszej dla mnie części. :)
Ale najpierw pytanie do Was. 
Jak minęły Wam święta? :)
Spędziliście je miło w ciepłym, rodzinnym gronie? Może dostaliście jakieś ciekawe prezenty? Kto zebrał książkowe łowy?
Śmiało, pochwalcie się! Czekam na komentarze~.
A więc, kochani. Czy mam jakieś plany na najbliższy miesiąc? Właściwie na nowy rok?
Raczej nie, nic konkretnego nie planuję, bo planowanie nie wychodzi mi najlepiej. Może tylko móc czytać więcej, bo w tym się ostatnio bardzo opuściłam. I skończyć nareszcie recenzję "Pana Tadeusza", z którą męczę się chyba od miesiąca (albo ona męczy mnie), przez co zrobiła mi się kolejka 3 recenzji. A jeśli wstawię Tadzia to reszta pójdzie jak z płatka, ale tak bardzo nie mogę tego napisać. ;-;
Co do czytania. Na pewno wiem, że mam zamiar skończyć serię o Jakubie Wędrowyczu Pilipiuka. 
A co potem? 
Nie wiem.
Może Wy mi coś ciekawego i wartego przeczytania polecicie? :)
Myślałam o kontynuowaniu czytania polskich autorów, bo wpadłam w taki przyjemny trans, którego nie chcę prędko przerywać. I zaczęłam się do nich przekonywać, co jest dla mnie ogromnym sukcesem, bo miałam spory wstręt do polskiej literatury, oczywiście za sprawą "kochanych" przez wszystkich lektur. 
Może coś jeszcze Grzędowicza, w styczniu chyba "Hel3" wydaje, a ja jeszcze w domu mam "Księgę jesiennych demonów" nieprzeczytaną. Chciałabym też kiedyś skończyć "Żarna niebios" Kossakowskiej, które zaczęłam z jakieś 2 lata temu, ale w mojej bibliotece tego raczej nie ma, a ona również niedługo coś nowego wydaje. Chciałabym się też zabrać za Gałkowskiego. Po Falkonie uwielbiam człowieka. :P
Więc brzmi to trochę jak postanowienia noworoczne. A Wy macie jakieś?

No, będę już kończyć tą notkę podsumowującą. Zobaczymy może wstawię coś jeszcze w tym roku, a jak nie to do zobaczenia w następnym!
I jak zawsze, ciastko dla wytrwałych. :)






8 komentarzy :

  1. Gratuluję osiągnięć na blogu! Pamiętaj - małymi kroczkami do celu i niedługo będziemy świętować pierwszy milion. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Księgi wyzwań Dasha i Lily"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję~! ^^
      Haha, mam nadzieję! :D

      Usuń
  2. Ja tam zawsze w Ciebie wierzę i wiem, że do Twojej brygady dołączy więcej osób, a Ty sama zostaniesz królową internetów mniejszych! Ba! W końcu podbijesz i te większe! :*
    (rzuca tosta w nagrodę za dobre sprawowanie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, dziękuję~! ^^
      Najpierw Internety Mniejsze, potem cały świat! >:D
      Nomnomnom.

      Usuń
  3. Dopisz do planów mnie i to wystarczy xD
    Podbijaj Internety dalej, Mhroczny Władco Wszechświata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie... :V
      Najpierw Internety, potem cały świat! MUHAHAHAHAH!

      Usuń
  4. Mam wiele postanowien noworocznych, glownie takie aby działać i robić jeszcze więcej! :) A Ty obys pisala dla nas jak najdluzej <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo! Rób i działaj, powodzenia w postanowieniach! :D
      Awww, postaram się! <3

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka