Ogłoszenia parafialne - Falkon!

Witajcie mordeczki~! ^^

Dzisiaj mam dla was szybkie informacje dotyczące tego weekendu.

Jak wiecie, miałam się trochę bardziej zorganizować i ogarnąć bloga. Ale tak się składa, że ten weekend nie jest na to dobrą porą. Nie jestem pewna czy w ogóle dam radę wrzucić dla was w ten weekend jakąkolwiek recenzję (bo mam 2 prawie skończone). Można powiedzieć, że mnie tak jakby nie ma.
Dlaczego?
Bo Falkon!





Tak, wybieram się na Falkon. :3
W końcu!

Dla niezorientowanych:
"Falkon – ogólnopolski Festiwal Miłośników Fantastyki, odbywający się dorocznie w Lublinie w połowie listopada. Jeden z największych i najważniejszych konwentów w Polsce, organizowany od 2000 roku przez Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki „Cytadela Syriusza”."
Tak mówi ciocia Wikipedia.

Więc w końcu, po 4 latach nieudanych prób pójścia, na pewno będę!
Kogoś z was tam spotkam? 
No śmiało, przyznać się!
Chętnie porozmawiam z jakimiś fajnymi ludkami, wymienię się książkowymi uwagami czy spostrzeżeniami, polecimy sobie coś. ;) 
Szukajcie plakietki z napisem "AraXara", plecaka ze sporą liczbą przypinek i plakietek konwentowych oraz złotego steampunkowego zegarka kieszonkowego. :P

Więc tak jak wspomniała, nie obiecuję, że pojawi się jakaś recka. Oczywiście postaram się, jak najbardziej, ale niestety nie obiecuję. 
Ale nie martwcie się! 
Odpracuję to! 
Dostaniecie zaległe recki, dostaniecie relację z Falkonu (pełną zdjęć!) i może coś jeszcze. ;)



Więc do zobaczenia po weekendzie, kochani!
Buziaki~! :*

Ciastko dla wszystkich, którzy przeczytali notkę do końca~! :D

6 komentarzy :

  1. Ja też tam będę, więc no, warto :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam~!
      Dla takiej sławy jak Sara warto przyjechać. :v

      Usuń
  2. Udanego wypadu Ci zatem życzę! :) Sama bym się nie skusiła, bo:
    a) za daleko
    b) nie jestem aż taką wielbicielką fantastyki
    Pozdrawiam,
    Ania.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję~! ^^
      Szkoda troszku. :<
      Bo jest genialnie. I nie jest to nastawione tylko na szeroko pojmowaną fantastykę, każdy znalazłby tam coś dla siebie. :3

      Usuń
  3. Pierwszy dzień już za Tobą, życzę, żeby drugi okazał się równie świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już doczekać kolejnego dnia~! Jestem zachwycona! <3

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka