Nie mam życia, czyli małe podsumowanie miesiąca. #4

Witajcie moi kochani~! ^^


To już czwarty miesiąc istnienia tego bloga! Już ponad 120 dni piszę dla was moje recenzje i pogadanki. :D
Nie spodziewałam się, że po pierwsze - dam radę prowadzić coś tak długo i się nie znudzić, a po drugie, że ktoś to w ogóle czyta! :D



Screen robiony 28.09.
Podsumowanie:

*Czwarty miesiąc przyniósł mi ponad 1300 wyświetleń bloga.  Jest to trochę mniej niż ostatnio, ale to nie zmienia faktu, że jesteście niesamowici, naprawdę. Dziękuję wam bardzo, że tak chętnie odwiedzacie mojego bloga, czytacie go, komentujecie i wspieracie. :)



*Do mojej małej armii wiernych obserwatorów dołączyło w tym miesiącu aż 8 osób, przez co łącznie mamy tu 37 obserwatorów. Dziękuję wszystkim nowym mordeczkom za przyłączenie się do brygady powoli podbijającej Internety Mniejsze! :)

*Jeszcze raz dziękuję wam za obserwacje, za zaglądanie na tego bloga i za wasze wszystkie komentarze. Jesteście wspaniali kochani. <3

*W tym miesiącu przybyło tu aż 7 nowych postów, 8 jeśliby liczyć też ten. Daje to łączny wynik 48 postów, licząc ten będzie ich 49 (na screenie jest 50, bo mam jeden post, który jest niestety nie skończony :C).

*Napisałam w tym czasie 5 recenzji:
* 4 książkowe
* 1 filmową



Skoro tę część podsumowania mamy za sobą to przejdzmy do planów na następny miesiąc.

Jak wiecie, staram się przeprowadzać moje osobiste wyzwanie książkowe polegające na przeczytaniu co najmniej 30 książek w tym roku szkolnym. I jeśli mam być szczera to idzie mi dość beznadziejnie. Na mojej liście jest dopiero 5 książek (licząc nieskończonego PLO i niezrecenzowanych "Dziadów"). To dość marnie, ale szkoła nie pozwala mi ostatnio na czytanie. A może biorę się za zbyt ambitne serie? W sumie PLO ma razem jakieś 2500 stron, a to dość sporo. Ale czy znajdę coś cieńszego i lżejszego? Zobaczymy. Na razie muszę uporać się z tym co mam, potem będę myśleć o przyszłych lektura. Chyba, że wy możecie polecić mi coś ciekawego? :)
Czekam na propozycje w komentarzach. :3


Nie mam raczej konkretnych planów czytelniczych, choć wiem, że chciałam sięgnąć po więcej literatury polskiej. Skończyć Grzędowicza, łyknąć trochę Pilipiuka, skończyć zaczętą Kossakowską, takie tam. Na celowniku mam też uniwersum "Metra 2033" (tak, wiem - niepolskie), ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Po PLO chciałam raczej sięgnąć po jaką luzną jednotomówkę, tak dla odpoczynku. Zobaczę czy coś takiego znajdę. Plus czy znajdę na to czas, bo z tego co widzę mój grafik to czasu mam właśnie niewiele. Szkołą zabija, to fakt. Na serio. Was też tak niemiłosiernie męczą?


Myślę też nad wstawieniem kilku postów np. z robienia lalek, tj. jak robię im włosy, przemalowuję buzie i szyję ubranka. Wydaje mi się to dość ciekawe i nie spotkałam się jeszcze z tym w polskiej blogsferze, więc może warto spróbować? Mam sporo zdjęć, więc jest na co popatrzeć. Co o tym sądzicie?

Ewentualnie myślałam o artach w stylu step by step akwarelami, bo szykuje mi się większy projekt na historię, więc przy okazji mogę coś takiego zrobić. Taki a la poradniczek jak używać (po mojemu) akwareli. :P
Czekam na wasze opinie w komentarzach. <3


Dziękuję wszystkim, którym udało się dotrzeć do samego końca tego paplanda. Macie ode mnie wirtualne ciastko! :D



Buziaki, do następnego! :*

I jeszcze na koniec piosenka ode mnie. ;)




8 komentarzy :

  1. Gratuluję tego miesiące, mam nadzieję, że Twój blog dalej będzie tak szybko się rozwijał! Recenzowanych przez Ciebie książek jeszcze nie czytałam, co prawda kiedyś zaczęłam Pana lodowego ogrodu, ale po 30 stronach stwierdziłam, że to nie dla mnie. Może kiedyś zrobię kolejne podejście do tej pozycji, ale na razie się na to nie zapowiada. A szkoła daje o sobie znać, mnóstwo nauki i sprawdzianów, nie wiem jak ja wytrzymam cały rok. :/
    Pozdrawiam, Nat z osobliwe-delirium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^
      Również mam nadzieję, że blog będzie rosnąć w siłę z każdym dniem. :D
      PLO nie jest dla każdego, jest dość specyficzny, to fakt. Ja akurat takie klimaty uwielbiam. Ale zapraszam też na inne recenzje, może znajdziesz coś dla siebie. ^^
      Ojoj. To nie tylko ja umieram od szkoły. [*]

      Usuń
  2. Ta piosenka <3
    Ciastko odbiorę osobiście :>
    Czytaj Pilipiuka, spodoba Ci się :D
    No i oczywiście, ja jestem za pomysłem z lalkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOCHAM JĄ. <3
      Onie. D:
      Wyczuwam napad na moje ciastka. ;-;
      Kiedyś przeczytam jak znajdę w swoim grafiku czas na życie. XD
      Właśnie. Trzeba ruszyć tyłek i coś z tym zrobić. :V

      Usuń
    2. Hihi, szykuj się.
      Czyli po maturzexD
      Jeśli chodzi o lalki, służę pomocą. :D W sumie myślałam o blogu poświęconym lalkom, ale ja i internety się nie lubimy :V Ale potrzeba zrobić przeszczep włosów, można na mnie liczyć xDDD

      Usuń
    3. ONIE. D:
      Czyli nigdy. XD
      Nyaaa. <3
      Zaaaałóż blooooogaaaaa~! Pomogę ci! :D
      Proszproszprosz.

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka