Jedno wielkie WOW, czyli małe podsumowanie miesiąca. #3

Witajcie moi kochani~! ^^

To już trzeci miesiąc istnienia tego bloga! Już ponad 90 dni piszę dla was moje recenzje i pogadanki. :D

Trzeci miesiąc przyniósł mi ponad 3000 wyświetleń. WOW. Jesteście niesamowici, naprawdę. Moim małym marzeniem było by co miesiąc dochodziło około 1000 wyświetleń, ale przebiliście to trzykrotnie. Wow, wow i jeszcze raz wow. Dziękuję wam bardzo, że tak chętnie odwiedzacie mojego bloga, czytacie go, komentujecie i wspieracie. :)


Do mojej małej armii wiernych obserwatorów dołączyło w tym miesiącu 6 osób, przez co łącznie mamy 29 obserwatorów. Dziękuję wszystkim nowym mordeczkom za przyłączenie się do brygady! :)

Jeszcze raz dziękuję wam za obserwacje, za zaglądanie na tego bloga i za wasze wszystkie komentarze. Jesteście wspaniali. <3

W tym miesiącu przybyło tu aż 12 nowych postów, 13 licząc też ten. Daje to łączny wynik 41 postów, licząc ten będzie ich 42.

Napisałam w tym czasie  recenzji:
* 1 książkową
* 2 filmowe
* 1 pół na pół

Ten miesiąc był miesiącem raczej TAGowych niż recenzenckim, zasypaliście mnie nominacjami do LBA. Jest to też wina mojego wyjazdu, ale i mojego "pokłócenia się" z książkami, przez co było bardziej pogadankowo niż książkowo. Do tego mamy post do zakończonej już akcji #czytamcopolskie. Zapraszam już teraz na następną edycję, która ukaże się może wcześniej niż za rok. :P

Odnośniki do recenzji:


Skoro tę część podsumowania mamy za sobą to przejdzmy do planów na następny miesiąc.
Nie mam specjalnie sprecyzowanych planów, o czym opowiem ciut pózniej, ale wiem na pewno, że muszę skończyć ostatniego Asasyna i kontynuować "Erę Pięciorga", która przypadła mi ostatnio do gustu. Oczywiście recenzja "Kapłanki w bieli" pojawi się już niebawem, muszę ogarnąć rzeczy związane ze zbliżającym się wielkimi krokami rozpoczęciem roku szkolnego.
Ale na ten miesiąc, jak i na najbliższe kilka, właściwie cały rok szkolny, mam inne plany.
Z tego co wiem w większości szkół na zakończenie roku wręcza się tzw. nagrodę biblioteczną dla osoby, która przeczytała najwięcej książek. Oczywiście jest to jakaś książka, a jak wiadomo mol książkowy dobrym tomikiem nie pogardzie. :)
Gdy usłyszałam jaka była liczba przeczytanych książek, za którą dziewczyna z mojej szkoły dostała to wyróżnienie aż się zaśmiałam. Coś koło 30 książek przez 10 miesięcy nauki (plus minus oczywiście)? Co to jest? Ja to przebiję!
Z moją przyjaciółką (Mylenko <3) zdecydowałyśmy, że tak nie może być, przeczytamy o wiele więcej! Za cel minimalny postawiłyśmy sobie 30 książek ze szkolnej biblioteki, ale chciałybyśmy dobić do 52 pozycji na głowę. Nie jest to niemożliwe, warto spróbować! 
Więc mam nadzieję, że Mylenka się nie rozmyśliła i dalej ma zamiar kontynuować ze mną ten challenge postawiony przez nas same. :)
Będzie mi miło jeśli wy, drodzy czytelnicy, dołączycie się do tego naszego małego wyzwania. Nie mówię tu o takiej liczbie książek, o nie! Każdy czyta ile może, ważne by w ogóle czytać. To ma być zabawa! :D
Oczywiście, jeśli czas i szkoła mi na to pozwoli, zrecenzuję to wszystko dla was! <3

Dziękuję wszystkim, którym udało się dotrzeć do samego końca tego paplanda. Macie ode mnie wirtualne ciastko! :D



Buziaki, do następnego! :*

I jeszcze na koniec piosenka ode mnie. ;)



12 komentarzy :

  1. Bardzo gratuluję wyników i oby kolejne miesiące były jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia, niech każdy miesiąc będzie lepszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo~! ^^
      Mam nadzieję, że tak będzie! :D

      Usuń
  3. Gratuluję wyników i oby tak dalej! Świetny blog i życzę wytrwałości w tym co robisz :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się ogromnie, ze się podoba. ^^

      Usuń
  4. Oby statystyki się rozrosły, misiek :*
    I plany na wrzesień spełniły! :D
    Gratuluję małej armii! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby oby! <3
      Z tym może być już gorzej. XD
      Idziemy podbić Internety Mniejsze! XDDD

      Usuń
  5. Kiedy w twojej szkole nie ma takiej nagrody.
    Adełku, podbijasz internety!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takich statystyk, jak na początek blogowania :) Oby tak dalej :) Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo~! ^^
      Oby było tego więcej i więcej! :D
      Początki bywają trudne, ale ja i tak twierdzę, że idzie mi niezle. :)

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka