Jedziemy dalej z tym badziewiem!, czyli małe podsumowanie miesiąca. #2

Witajcie kochani~! ^^




Dzisiaj wybija już drugi miesiąc istnienia tego bloga. Jak to szybko zleciało! Już od ponad 60 dni czytacie i komentujecie moje wypociny. :P
Już tyle czasu mogę do was pisać. <3


Drugi miesiąc przyniósł mi prawie 1000 wyświetleń, co łącznie daje nam ponad 2300 wyświetleń w ciągu całego "życia" bloga.

Do mojej małej armii obserwatorów dołączyło 8 osób, dzięki czemu jest was tu AŻ 23 osoby. Dziękuję bardzo wszystkim, którzy mnie obserwują. To dzięki wam jeszcze nie porzuciłam tego bloga i dalej mam motywację do pisania. :P
Uwielbiam czytać komentarze pod postami, zostawiajcie je częściej!


Jeszcze raz dziękuję wam za obserwacje, za zaglądanie na bloga i za wasze wszystkie komentarze. Jesteście wspaniali. <3

W tym miesiącu przybyło nam 10 postów, co daje nam łączny wynik 28 postów. To chyba dużo. :P

Napisałam w tym czasie 7 recenzji:

* 5 książkowych
* i 2 filmowe.


Tu macie odnośniki do nich:











Skoro już omówiłam tę część podsumowania to czas skupić się na planach na następny miesiąc.
Jeśli ktoś jeszcze pamięta to robiłam listę książek przeze mnie kiedyś zaczętych, które chciałabym w końcu skończyć, by nie leżały tak niepokończone.

Za mną już:
  • "Assassin's Creed: Czarna Bandera" 
  • "Assassin's Creed: Pojednanie" 
  • "Wrzawa śmiertelnych" 
  • "Samotność anioła zagłady" 

Zostało mi ich jeszcze trochę, ale do końca wakacji raczej się wyrobię. :P
Doszło mi kilka pozycji, które na pewno muszę przeczytać i to w pierwszej kolejności, więc zobaczymy co z tego przeczytam w najbliższym miesiącu.


Z tego stosu zostało mi jeszcze do przeczytania:

  • "Assassin's Creed: Podziemie"
  • "Oskar Pill: Dwa Królestwa"
  • "Opowieści o czarodziejach: Tom 1"
  • "Gryź mała, gryź"
  • "Micro"
  • "Graficzna podróż" 

Zobaczymy czy mi się to uda, bo na liście "do przeczytania" jest jeszcze "Bestia" Kamili Turskiej i "Era Pięciorga" Trudi Canavan. 
Więc zapowiada się naprawdę ciekawie. 
I raczej nie muszę mówić od czego raczej zacznę. :P
Ale dla niezorientowanych. 
Tak, raczej najpierw zabiorę się za "Erę", uwielbiam twórczość  Pani Canavan, a od Asasynów muszę trochę odpocząć i nadrobić grę, której nie widziałam za bardzo (tylko dodatek z Kubą Rozpruwaczem >:D). Z "Bestią" sobie nie radzę, nie mogę w nią dobrze się wczytać. Wspominałam o tym w poprzednim poście.
Potem może uda mi się zabrać za skończenie Oskara Pilla i dla odskoczenia od długich historii spróbuję dobrać się do Opowieści. Mam też ochotę na jakieś sci-fi. 
I oczywiście mam nadzieję, że uda mi się to wszystko zrecenzować! :D


Dziękuję wszystkim, którym udało się dotrzeć do samego końca tego paplanda. Możecie upraszać się o wirtualne ciastko. :P
(Ty Izz nie możesz, zjedz sobie rodzynki. XD)
(A Kanka może dostać dwa za motywowanie mnie do napisania tego podsumowania. <3)







Buziaki, do następnego! :*



I jeszcze na koniec piosenka ode mnie. ;)


8 komentarzy :

  1. Onie, mój obrazek taki sławny :') A tak poza tym, to gratulacje i trzymaj tak dalej ^^ Czekam na kolejne recenzje :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanku, czeka cię sława i chwała. :P
      Dziękuję! ^^
      Pojawi się coś niedługo, taką mam przynajmniej nadzieję. :P

      Usuń
  2. Gratuluję osiągnięć blogowych i życzę, by za miesiąc wyniki te były również okazałe! A widzisz, tak jak Ty uwielbiam panią Trudi Canavan, to jedna z moich ulubionych autorek wszechczasów - jej Trylogia Czarnego Maga totalnie mnie zachwyciła. Muszę sięgnąć po jej inne książki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "The Murder Complex" Lindsay Cummings! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^
      Fani twórczości Canavan - łączny się! :D

      Usuń
  3. Kolejne ciasto, trochę się nazbierało!
    Lubisz czytać komentarze, powiadasz :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Onie, Sara pożeracz ciastek. XD
      Lubię, ty mój mały spamerze. <3

      Usuń
    2. Więc będzie ich coraz więcej <3
      Aż będziesz miała dość xD

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka