Plany na wakacje, 1000 wyświetleń i Iron Man.








Witajcie~! ^^


Dziś będzie bardziej pogadankowo, informacyjnie i podziękowaniowo - o planach czytelniczych na wakacje i innych bzdetach związanych z blogiem. :P
Więc zapraszam do czytania!







Na samiutkim początku chciałam wam serdecznie podziękować!
Za co?
Za 1000 wyświetleń bloga!
Blog nie ma jeszcze miesiąca (założony 29.05.2016), a tu już takie liczby. <3
Dziękuję wam bardzo, że czytacie i komentujecie. Za to, że jesteście tu ze mną! :D
I że wszpieracie mnie w tym co robię.
DZIĘKUJĘ!
Niestety nie udało mi się uwiecznić 1000 wyświetlenia, ktoś mi przeklikał jedno za dużo. :P


Zaczniemy od mojej czytelniczej listy książek na wakacje. Są to książki, które kiedyś zaczęłam, ale nigdy ich nie skończyłam, głównie z braku chęci lub zapału. Więc przyszła odpowiednia pora by się za nie zabrać. 
Od samego dołu:



  • "Assassin's Creed" 
    - "Czarna Bandera" - 3/4 książki przeczytane
    - "Pojednanie" - 1/2 książki przeczytana
    - "Podziemie" - świeżutkie i nietykane, ale jak wszystkie Asasyny to wszystkie :P
  • "Wrzawa śmiertelnych" - 200 stron za mną, jeszcze 600 :P
  • "Samotność anioła zagłady" - 1/2 przeczytana
  • "Oskar Pill: Dwa Królestwa" - 1/3 przeczytana
  • "Opowieści o czarodziejach" - 2 opowiadania przeczytane
  • "Gryź mała, gryź" - świat się skończy jeśli ja skończę tę książkę :P
  • "Micro" - ledwie zaczęte
  • "Graficzna podróż" - obejrzałam obrazki xD

    Postaram się zrobić ze wszystkich (yhym, wmawiaj sobie, wmawiaj :P) recenzje. :)
    (I tak, wiem. Urocza pościel.)

Więc tak rozkładają się moje częściowe plany na najbliżesz 2 miesiące co do książek.
Doliczyć mogę do tego jeszcze "Proroctwo Dni", które muszę wreszcie zmęczyć (na dniach powinna pojawić się recenzja, o ile nie rzucę tego gdzieś w kąt), bo czyta mi się je okropnie i książkę, o której trochę później. :P



Ostatnio robiłam dość duże jak na mnie zakupy, niestety nie książkowe, a plastyczne. Wzbogaciłam się o wiele przydatnych dla mnie narzędzi takich jak nowy pędzel do precyzyjnych elementów, gąbeczki do malowania lub stempli, nowiutki szkicownik, ultracienki pisaczek czy białą kredkę. 

Dokładne informacje dla zainteresowanych:
  • Kredka - Koh-I-Noor Polycolor 3800/1
  • Cienkopis - Faber-Castell Ecoo Pigment 0.1
  • Gąbeczki - Malwo - średnica 20, 30 i 50 mm
  • Pędzel - Niki 1
  • Szkicownik - Canson ArtBook One - 14cm x 21,6cm - 98 kartek

Jak tylko zdobędę odpowiedni klej (taki w tubce, co mogę rozprowadzić pędzlem i nie schnie za szybko) to możecie spodziewać się przeróbki tego oto szkicowniczka - nie może przecież zostać taki czarny i pusty. :P
Jedyne co mogę zdradzić to to, że będą komiksy, będzie bałagan i będzie step by step. ^^


Kolejną rzeczą do przeróbki są moje nowo kupione trampki. Są ładne, calutkie granatowe, ale brakuje im czegoś ode mnie. :P
Tu również możecie spodziewać się małego step by step z mojej strony.
A co mam zamiar z nimi zrobić?
A namalować coś na nich coś ciekawego.
A co dokładnie?
Tarczę Kapitana Ameryki. ^^
Ale ciiiiii~~, więcej nie zdradzę. Dowiecie się w swoim czasie. 
(I tu serdeczne podziękowania dla Kanki za pożyczenie białego akryla, bo mój umarł śmiercią tragiczną z zaschnięcia. Wiem, że to czytasz wredoto. <3)


A teraz mam dla was coś nietypowego.
Unboxing!
A bo kto mi zabroni! :P
Jakiś czas temu kupiłam sobie maleńką figurkę Iron Mana w stylu LEGO. Jako, że uwielbiam tą Marvelową postać jak i same klocki to jest to dla mnie idealne połączenie!
Gdy tylko go zobaczyłam już wiedziałam, że on musi stanąć na mojej półeczce, zaraz koło łazika marsjańskiego "Curiosity Rover". :P
Więc chwilę potem to malutkie tekturowe opakowanko trafiło w moje łapki. :)
Jak na jakąś tanią podróbkę z Chin (bo nie oszukujmy się, to jest wyprodukowane w Chinach) to figurka ma się całkiem nieźle. Wszystkie części ruchome działają bez większych zarzutów, jest więcej klocków niż potrzeba. Jedynym minusem jest lekkie przybrudzenie na buźce Tony'ego, ale to da się łatwo zmyć.
Więc jestem całkiem zadowolona i rozważam kupno jeszcze kilku postaci, na przykład Thora czy Hawkeye'a.
Gdyby był Loki to skakałabym ze szczęścia.
Hmm, co skrywa tajemnicza paczuszka?
Kartę (a właściwie dwie :P) i paczuszkę pełną klocków.

A co w paczuszce?
Wesołe zwłoki, czyli mnóstwo malutkich części.
Normalna mordka, ta z lekkim przybrudzeniem.
Wkurzona mordka, typowa dla plakatu promującego film "Avengers: Age of Ultron".
Tony w "pełnej" zbroi na podstawce.
Uroczy, czyż nie? :3
Ostatnią rzeczą do pokazania wam dziś jest książka.
I to nie byle jaka.
W KOŃCU RAZEM.
"ANIOŁ BURZ" TRUDI CANAVAN.
Ile ja na to polowałam. Ile tego szukałam. 
Pisałam wam, po tej sytuacji w autobusie byłam chora na tą książkę.
Dziś będąc z mamą w Empiku kupiłam ją. Właściwie to mama mi ją kupiła.
KOCHAM CIĘ MAMO. <3
WIEM, ŻE TO CZYTASZ.
DZIĘKUJĘ.

Możecie liczyć na recenzję.
I to w szybkim tempie. Nie odpuszczę, muszę przeczytać. Choćby TERAZ.

Więc tym akcentem kończymy ten zwariowany post. :P
Do zobaczenia w następnym!
Buziaki!

10 komentarzy :

  1. Kanka zawsze czyta :>>> Teraz tylko na recenzje czekać :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo <3
      Czeka Kanka na recenzję?
      Niebywale. :v

      Usuń
  2. Gratuluję tylu wyświetleń. :) I bardzo zazdroszczę Iron Mana!
    Pozdrawiam!
    podroze-w-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Hah, to już wiem co kupić jeśli będę organizować kiedyś jakiś konkurs. :p

      Usuń
  3. Gratuluję!
    Niestety nie czytałam żadnej książki..pościel jest urocza, tak samo jak figurka Iron Mena:D
    Pozdrawiam :*
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^
      Niedługo pojawią się jakieś recenzje, może Cię coś zainteresuje. :3
      Tak, ta pościel... xD

      Usuń
  4. Wielkie gratulacje!
    Wspomniałaś o wielu świetnych rzeczach, ale o uwierającej w tyłek Izz zapomniałaś 😒
    Ale no nic...
    Pozdrawiam Cię gorąco!
    P.S. Prześliczna pościel ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^
      Bo wszyscy już wiedzą o tym, że suszysz mi głowę. XD
      <3 <3 <3
      Hah, dzięki. :p

      Usuń
  5. Ten cudowny Iron Man xDD
    No i post z Edem jest dobrym postem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, on jest boski. XD
      Wszystko z Edem jest dobre. (Y)

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka