Miesiąc bloga, więcej figurek i nowy sprzęt, czyli małe podsumowanie miesiąca. #1





Witajcie~! ^^

Dzisiaj bardziej pogadankowo i podziękowaniowo, więc szykujcie się na dłuuuuugie, bezsensowne paplanie. :P

Zacznę może od tego, że dziś (29.06.2016 r.) mija równiutki miesiąc od założenia tego bloga!
Dokładnie, ta stronka istnieje już 30 dni. Niesamowite jak ten czas szybko leci!
W tym czasie zdążyłam napisać aż (!) 18 postów (19 to ten tutaj :P), złapać ponad 1400 wyświetleń bloga i zebrać moją małą armię 15 obserwatorów!
To dużo, przynajmniej według mnie. :)
Dla mnie to spory sukces, nie spodziewałam się, że ktoś będzie to w ogóle czytał.
Wiec dziękuję, że jesteście mordeczki. ;)
Napisałam w tym czasie 4 recenzje:
* 3 książkowe
* i jedną filmową.
Dziękuję za obserwacje, za zaglądanie na bloga i za wasze wszystkie komentarze. Jesteście wspaniali. <3

Znalezione obrazy dla zapytania wrzawa śmiertelnychWiem, że część z was czeka na kolejną recenzję z mojej strony. Niestety, chwilę mi się z nią zejdzie, wybaczcie.
Zabrałam się za tę cegłówkę, o której mówiłam w poprzednich postach. Ponad 850 stron, zostało mi jeszcze jakieś 600 do "pożarcia".
Postaram się przeczytać to jak najszybciej!
Obiecuję~!

Przechodzimy do kolejnego punktu paplanda.
Tak jak macie w tytule, zdobyłam więcej figurek Lego. Robię się na nie chora, serio. :p
Skończy się na tym, że zbiorę całą drużynę Avengers z Fury'm włącznie. Jeszcze Lokiego specjalnie gdzies znajdę. 
Ale co poradzę, są takie urocze. <3

Znalezione obrazy dla zapytania hawkeye
Pierwszym nowym nabytkiem jest Hawkeye, Sokole Oko, kupiony za namową koleżanki.
Tradycyjnie, z tej samej serii, co mój przeuroczy Iron Man.
W pudełeczku znajduje się woreczek z klockami i opakowanie z kartami. Części jak zwykle jest więcej, na zapas. Do tego Clintowy łuk, bo jak to tak Hawkeye bez łuku.

Nawet podobny, co nie? :P









Paczuszka z klockami i kartami.
Normalna mordka Clinta.
Tradycyjne już karty.

O taaaaki jestem wkurzony. :P
I mam fajne okularki! :V




Drugą figurką, którą sobie sprezentowałam jest Thor.
Ta sama seria co poprzednie postacie - "Avengers 2: Age of Ultron".
Ale Thor ma za to Mjolmir i mięciutką pelerynkę. :P
Chwilę męczyłam się z zamontowaniem ich, materiał za nic nie chciał leżeć tak jak ja chciałam.
Znalezione obrazy dla zapytania thorAle całość prezentuje się całkiem fajnie, ja jestem zadowolona.













2 karty.

Tradycyjne 2 opakowanka.
Klocki wszędzie!
Normalna mordka; na stojaczku.
Wkurzona mordka Thora!
Wesoła pelerynka~.
I przepraszam też, że ten post pojawia się o tak okropnie później godzinie. (Coś koło północy :p) 
Plotę głupoty bez ładu i składu.
To wina TEGO.
Sprawiłam sobie, po wielu latach oczekiwania i zbierania, nowego laptopa.
Mordeczki, poznajcie Stefana II.
Jest moją nową miłością. <3
Przeskoczenie z Windowsa XP na Windowsa 10 to jest dopiero szok. Ale da się jakos przyzwyczaić, laptop jest cudowny. Wszystko jest na nim takie piękne. :3
Dlatego tak ociągam się z pisaniem tego posta, testuję czy wszystko działa mi jak należy (yhy, tłumacz się :P).  Programy, grafika, dźwięk (gry, gry, gry?) i itp.
Nie no, szczerze polecam.
Lenovo Y700-15ISK.


Znalezione obrazy dla zapytania kapitan ameryka wojna bohaterów
I jeszcze krótkie ogłoszenia parafialne.
(Jakby mało zamieszania było w tym poście :P)

Niedługo (mam nadzieję, że wyrobię się na jutro!) pojawi się recenzja najnowszego Kapitana Ameryki, obejrzanego przy okazji przyjazdu mojej przyjaciółki. Szykujcie się na kupę śmiechu, nieogaru i głupot. :P











Znalezione obrazy dla zapytania cookieDziękuję wszystkim, którzy dotarli do samego końca tego paplanda. Dostajecie wirtualne ciastko ode mnie. :P
Buziaki! :*

Edit 1:
Zapomniałam dodać.
Jeśli macie pomysły na jakieś głupie TAGI to chętnie posłucham, trzeba jakoś uczcić pierwszy miesiąc życia bloga. :D

4 komentarze :

  1. Już się boję jutrzejszej recenzji xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Te figurki są cudowne :D
    (pamiętaj o ciastkach :>)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są przeurocze. :3
      (ile ich tam już jest? XD)

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka