Szkoła sprawia, że się rozpuszczam.


Siemaneczko~! ^^
Dzisiaj znów bardziej pogadankowo, bo muszę skończyć wreszcie czytać Wieśka. Zostało mi coś koło 70 stron, więc jeśli wszystko pójdzie zgodnie z moim planem to już jutro wleci pierwsza recenzja. ^^
Trzymajcie kciuki~!

Teraz niestety, trzeba się trochę pouczyć.


CHEMII.
A chemia to zło.
Chemia mnie nie lubi.
Kogoś jeszcze nie lubi...?
Propo szkoły.
Moja kochana sorka od polskiego zrobiła dziś mojej klasie wesołą maturkę pisemną z polskiego. W pierwszej klasie. W mat-fizie. Zapewne wiecie jak się to skończyło. :P
I to na pierwszej godzinie na 8:00. I jeszcze jest już tak ciepło. Kompletnie nikomu nie chce się pisać maturki z polskiego. Więc po co ją w ogóle pisać?
Ciepło odbija się nie tylko na głowach biednych uczniów rozpuszczających się na szkolnych ławkach przez 45 minut lekcji. Objawia się też w komunikacji miejskiej. Do szkoły mam 30-40 minut autobusem, w którym niestety nie ma klimatyzacji. Jest tak obrzydliwie gorąco...
Wiem, nie powinnam narzekać na taką pogodę, która jest naprawdę ładna, ale brak "klimy" z komunikacji miejskiej to zło. Na szczęście ludzie jeszcze nie mdleją, ale powoli zbliżamy się do upałów.
Ale zawsze można znaleźć gdzieś trochę cienia. I tak robiłam właśnie dzisiaj - poszukiwałam cienia. A przy okazji też czegoś ładnego do sfotografowania. Więc niedługo wstawię też moje "zdjęciowe łupy". ^^
Trzymajcie się ciepło mordeczki, nie przegrzejcie się. :P


2 komentarze :

  1. Ale już nie mamy chemii <3
    Widzę progres, jeśli chodzi o długość postów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *taniec szczęścia wokół płonącego podręcznika od chemii*
      Tak. :P
      Zdążyłam zauważyć, że nie lubię pisać krótkich postów. I teraz są takie tasiemce. :P

      Usuń

Niesamowicie cieszą mnie Wasze komentarze, które mogę tu czytać. Więc śmiało, zostaw tu coś od siebie. ;)
Z chęcią odpiszę na każdą wiadomość~! <3

Ale jeśli masz pisać coś w stylu "Super blog, zapraszam do mnie (link)" to lepiej sobie odpuść.
Serio. To nie jest blog do reklamowania się.

Zamknieta w pozytywce © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka